Readathon: Voi รฎncerca sฤƒ citesc timp de 24 de ore!

รŽn urmฤƒ cu o sฤƒptฤƒmรขnฤƒ am rฤƒsfoit Youtube-ul ศ™i am dat de cรขteva filmuleศ›e รฎn care cรขศ›iva tineri au citit รฎncontinuu 24 de ore. รŽmi zic: „Oho, eroi, ce sฤƒ mai!” Astfel, am stat ศ™i m-am gรขndit ศ™i m-am tot gรขndit รฎn timp ce lucram de acasฤƒ รฎn aceastฤƒ perioadฤƒ nebunฤƒ, รฎn care nu am auzit decรขt patru cuvinte: Coronavirus, pandemie, mascฤƒ ศ™i declaraศ›ie.
„Gata!”, รฎmi spun, „Voi face ศ™i eu un readathon.” Dar ceva รฎn mine continua sฤƒ zicฤƒ: „Ai รฎnnebunit? Asta รฎnseamnฤƒ sฤƒ vorbeศ™ti la camerฤƒ foarte mult, fฤƒrฤƒ greศ™eli, fฤƒrฤƒ ฤƒฤƒฤƒฤƒฤƒ ศ™i, รฎn plus, trebuie sฤƒ stai treaz 24 de ore, รฎn care hrana ศ™i hidratarea sunt necesare.”
Decizia-i decizie, nu mai poate fi schimbatฤƒ. Am pregฤƒtit deja cฤƒrศ›ile pe care le voi citi. De hranฤƒ nu voi duce lipsฤƒ; voi comanda pizza de la Four Star - prietenii acestui frumos proiect, iar pentru a combate somnul, voi cere ajutorul celorlalศ›i prieteni de la 5 to go, care, de asemenea, susศ›in ceea ce creez.

De ce fac acest lucru?

Lectura, รฎn general, mฤƒ ajutฤƒ intelectual. รŽmi oferฤƒ ศ™ansa de a mฤƒ dezvolta de la o zi la alta. Odatฤƒ cu deschiderea cฤƒrศ›ilor pฤƒศ™esc รฎn alte lumi. Fiecare carte are o poveste mai mult sau mai puศ›in fericitฤƒ, dar aceasta este doar o notฤƒ de subsol. Cฤƒrศ›ile nu sunt nici bune, nici rele; cฤƒrศ›ile sunt pฤƒrศ›i din acei oameni care le-au scris ศ™i trebuie citite pรขnฤƒ la final.

Va fi greu sฤƒ termin un readathon?

Dacฤƒ va fi uศ™or sau va fi greu sฤƒ termin o asemenea cursฤƒ de lecturฤƒ voi spune รฎn vlogul de pe canalul de youtube. Cert este cฤƒ nu fac parte din nici o comunitate on-line de cititori, care ar putea sฤƒ punฤƒ o anumitฤƒ presiune pe mine. Pur ศ™i simplu sunt independent prin ceea ce fac. Am libertatea totalฤƒ de a alege ce cฤƒrศ›i doresc รฎn timp ce parcurg aceastฤƒ distanศ›ฤƒ mฤƒsuratฤƒ รฎn pagini; 24 de ore!

Ce mฤƒ motiveazฤƒ?

Motivaศ›ia vine din interior. Eu, personal, vreau sฤƒ mฤƒ รฎnving pe mine, cฤƒci eu sunt propriul inamic. Vreau sฤƒ citesc tot ce mi-am propus ศ™i sฤƒ รฎmi placฤƒ toate cฤƒrศ›ile pe care le-am ales, ca atunci cรขnd dimineaศ›a mฤƒ va gฤƒsi treaz, sฤƒ am acelaศ™i chef de citit ca atunci cรขnd voi รฎncepe readathon-ul.

Cum voi aborda lupta?

Tot ce trebuie sฤƒ fac, este sฤƒ nu grฤƒbesc procesul, ci sฤƒ aศ™tept sฤƒ mฤƒ bucur de fiecare carte pe care o voi parcurge. Nu trebuie sฤƒ las stresul sฤƒ mฤƒ conducฤƒ, amintindu-mi cฤƒ trebuie sฤƒ o termin cรขt mai repede, ca sฤƒ mฤƒ apuc de urmฤƒtoarea carte pe care sฤƒ o termin la fel de repede, ca sฤƒ pot sฤƒ le arฤƒt oamenilor anumitul numฤƒr de pagini ศ™i cฤƒrศ›i citite.

Aศ™adar, mai rฤƒmรขne un singur hop de trecut. Un concediu bine-meritat de la locul de muncฤƒ, pe care รฎl aศ™tept de un an, ศ™i cursa va trebui sฤƒ รฎnceapฤƒ.

Nu uitaศ›i sฤƒ mฤƒ susศ›ineศ›i cu un share la acest articol, o abonare / subscribe la canalul de youtube ศ™i cu o donaศ›ie de minim 1 euro pentru acest proiect AICI.

Rฤƒmรขneศ›i aproape!